rumah teres gua musang


4000 m2 - Bedrooms. Rumah Teres 1 Tingkat Fasa 2 PT4572 Bandar Utama Gua Musang Kelantan.


Rumah Banglo Hampir Siap Kg Delima Wakaf Bharu Kelantan Lokasi 500m Dari Balai Polis Wkaf Bharu Spec Keluasan Rumah 1716 Outdoor Decor Kelantan Decor

22 X 46 1012 KPS.

. Rumah Teres 1 Tingkat Tmn Tanjung Bestari Tanjung Rambutan Perak. 3 bedrooms 2 bathrooms Facilities. Rumah Teres 1 Tingkat dan Semi-D 1 Tingkat Tmn Desa Harmoni Bota Kanan.

Cari property dengan harga terbaik rumah teres gua musang di Malaysia. Mempunyai pemandangan yang menarik pemandangan bukit Tempat Letak Kenderaan bersimen dan awning yang lengkap. Jual Beli Sewa rumah Kelantan.

PT4572 Bandar Utama Fasa 2 Jalan Meranti 22 18300. Teres End Lot di Bandar Utama Gua Musang KelantanSPESIFIKASI3 Bilik 2 Bilik AirLuas Rumah 860 Kaki PersegiLuas Tanah 2249 Kaki. Please enter your username or email address.

ASSALAMUALAIKUM RUMAH SEMID 2 TINGKAT UNTUK DILEPASKAN. 15-storey Terraced House for sale for RM 258 000 at Gua Musang Kelantan. Akan menjadi pusat bandar moden dan tumpuan di Gua Musang dengan deretan rumah kedai pusat pasaraya besar.

-RUMAH BARU BELUM DIDUDUKI -UNTUK DIJUAL -WHATSAPPCALL 12PM-5PM Alamat. Gua Musang Kelantan. Cari property dengan harga terbaik bandar utama gua musang di Malaysia.

12 Jan 2021 - mudahmy. 1 ADA 5 BILIK 4 BILIK AIR 2 ADA 1 RUANG TAMU 1 RUANG KELUARGA 1 DAPUR 1 STOR 3 RUMAH BARU DALAM 2 TAHUN TAK PERNAH DUDUK DAN BAGI SEWA 4. 58 Gua Musang Kelantan Properties for Sale.

52 rumah teres gua musang. Please enter your username or email address. RUMAH TERES 1 TINGKAT TMN NAKHODA BISTARI SETIAWAN PERAK.

RUMAH TERES MAMPU MILIK TAMAN DESA PERMAI KG JOH LABOK MACHANG RM133 000 Rumah teres satu 1 tingkat Taman desa permai berhadapan. Rumah Teres 1 Tingkat Tmn Gerbang Siputeh Sari Batu Gajah Perak. 1½ tingkat Rumah teres.

HUBUNGI KAMI untuk. 133 bandar utama gua musang. 450 meter ke Jalan Utama KEMUDAHAN SEKITAR 14 km ke SK Kandis 16 km ke SMK Kandis 19 km.

Rumah Teres 1 Tingkat Bandar Baru Setiawan Fasa 2 Perak. Please enter your username or email address. Penerangan Spesifikasi Peta Kongsi.

Tidak lebih 700 kaki persegi. 173 rumah di gua musang. Lot PT 8239 Simpang 4 Lampu Isyarat Taman Mesra 18300 Gua Musang Kelantan Darul Naim.

Rumah Teres 2 Tingkat Untuk Dijual di Bandar Utama Gua Musang. Luas Tanah- 1399 Kaki Persegi. Commercial Propertie - For Sale - Building Area.

3 Bilik 2 Bilik Air. Rumah sewa bandar utama gua musang-bilik sewa wanita fully furnished. SPESIFIKASI 3 Bilik 1 Bilik Mandi 1 Tandas Luas Rumah- 820 Kaki Persegi Luas Tanah- 1194 Kaki Persegi Atap Genting Tiles Di Bilik Air Ruang Tamu Dapur Rumah depan surau LOKASI Kandis Bachok Kelantan.

Di bahagian belakang rumah masih terdapat ruangan tanah seluas 5 kaki untuk aktiviti penanaman dan lain lain. House - For Sale - Building Area. Teres End Lot di Bandar Utama Gua Musang.

Rumah kedai 2 tingkat di Bandar Baru gua Musang berdekatan dengan Petronas Bandar Gua Musang JPJ Gua Musang 108 ribu di bawah nilaian bank Alamat PT. You will receive a link to create a new password via email. Taman Semasa Lubok Jong Pasir Mas.

1200 m2 - Bedrooms. GUA MUSANG KELANTAN Jenis. You will receive a link to create a new password via email.

Rumah Teres 1 Tingkat Fasa 2 PT4572 Bandar Utama Gua Musang Kelantan. RUMAH TERES 1 TINGKAT JALAN PINTASAN PASIR MAS KG KUBANG TERAP BEBAS BANJIR 20212022 2014 PROMOSI RAMADAN SYAWAL 1443 2022. House - For Rent - Building Area.

Rumah Teres untuk dijual yang berada di lokasi Bandar Utama Gua Musang Kelantan. 4 BILIK TIDUR 3 BILIK AIR Keluasan Binaan. Harga Untuk Dijual RM 225000.

Rumah UNTUK DIJUAL TAMAN WANGI GUA MUSANG RM395000 harga boleh nego Klik wwwwasapmy60135185194RUMAHGM for more information 5. 9317 Bangunan Kesedar Bandar. You will receive a link to create a new password via email.

You will receive a link to create a new password via email. Luas Rumah- 1018 Kaki Persegi. Jual Beli Rumah Kota Jambi.

PT 9398 Mukim Pahi Daerah Batu Mengkebang 18000 Kuala Krai Kelantan. Teres 1 tingkat Taman Persisiran Kandis. Compare Properties for sale in Gua Musang Kelantan listings price pictures and more.

3 bilik tidur 2 bilik air sewa RM600 deposit sewa 1 bln sila hubungi 0139195085 0105325085 wasap. Parking Jogging Track Playground Minimart. Please enter your username or email address.

Gua Musang Kelantan. 609-912 1710 HP. Kg Pulau Gajah Sering Kota Bharu 05km dari Masjid Ar-Rahman Pulau Gajah.

SPESIFIKASI 3 Bilik 2 Bilik Air Luas Rumah- 860 Kaki Persegi Luas Tanah- 2249 Kaki Persegi LOKASI Bandar Utama Gua Musang Kelantan 1 km ke Jalan Utama Gua Musang-Kota Bharu 34 km ke Klinik Kesihatan Gua Musang 36 km ke Pasaraya ECO Shop RM2 37 km ke SMK Tengku Indera Petra 39 km ke Masjid. Rumah Banglo Berkembar Semi D Teres Apartment Kedai Tanah. 609-912 1710 Fax.

Taman Tropika Height Gua Musang Kelantan Cadangan Pembangunan Bercampur Di Mukim Ketil Derah Galas Jajahan Gua Musang Kelantan Darul Naim yang mengandungi 22 unit Rumah Teres 1 Tingkat 4 Unit Rumah Teres 2 Tingkat 2 Unit Rumah Berkembar 1 Tingkat 3 unit Banglo dan 13 Unit Rumah Kedai 2 Tingkat.


Pin By Rays Jimi On Hartanah Kelantan For Sale Kelantan Field Sports


Banglo Dalam Kawasan Kota Bharu Lokasi Taman Sari Bayam Kawasan Perumahan Dalam Bandar Spec Luas Rumah 1915 Sft 4 Bilik 3 House Styles Dream House House


Cari Rumah Murah Dalam Kota Bharu Rumah Teres Di Tegayong Kota Bharu 60 Unit Teres 1 Tingkat Keluasan Rumah 953 Kps Kelua House Styles Dream House House


Taman Perumahan Di Batu Jong Kuala Krai Kelantan Di Buka Untuk Jualan Lokasi Lokasi Taman Perumahan Trletak Di Tepi Jln Uta Outdoor Decor Kelantan Outdoor


Taman Perumahan Di Tawang Bachok Kelantan Lokasi Kg Pantai Kemayan Tawang Bersebelahan Perumahan Sedia Ada 250m Dri J House Styles Outdoor Decor House


Banglo Besar 2 Tingkat Pengkalan Chepa Banglo Untuk Di Jual Di Baung Pengkalan Chepa Harga Rm 550k Tidak Termasuk Kos Outdoor Decor Dream House Outdoor


Pin On Hartanah Kelantan For Sale


Fasa 3 30 Unit Teres Setingkat Di Bachok Akan Dibina Sedikit Masa Lagi Lokasi Kemayang Wakaf Aik Berada Di Tepi Jalan Mengh Outdoor Decor Dream House Home


Rumah Teres 2 Tingkat Kawasan Bandar Kota Bharu Kelantan House Styles Kelantan House


Semi D Di Gua Musang Semi D Setingkat Setengah Untuk Dijual Di Mukim Batu Papan Gua Musang 24 Unit Semi D Setingkat Setengah House Styles Dream House Home


Cari Rumah Murah Dalam Kota Bharu Rumah Teres Di Tegayong Kota Bharu 60 Unit Teres 1 Tingkat Keluasan Rumah 953 Kps Kelua House Styles Dream House House


Banglo Dgn Design Yg Cantik Di Badang Pcb Rumah Banglo Untuk Di Jual Kg Badang Pcb Kota Bharu Kelantan Lokasi 500m House Styles Outdoor Decor Dream House


Pin On Dream Home


Double Story House Sedia Utk Didiami Taman Desa Sbj Dewan Beta Keluasan 1600kps Freehold 4 Bilik 3 Bilik Air Percuma Kelantan Structures Alley


Teres Murah Di Machang Kelantan 90 Siap Lokasi 250m Dari Haiway Machang Kb 2km Dari Bandar Machang Spec 3 Bilik Tidur 2 Outdoor Decor Dream House Outdoor


Mungkinkah Ini Merupakan Model Rumah Yang Anda Diimpikan Jumpa Ekar Raya Resources Di Hadapan Pintu Masuk Mydinmall Kubangker Dream House Coffee Table Home


Everypost House Plan Gallery House Styles Apartment Design


Rumah Banglo Untuk Di Jual Kadok Kota Bharu Kelantan Lokasi 50m Dari Jln Utama Ketereh Kb Betul Betul Di Hadapan Depoh Bas House Styles House Mansions


Banglo Moden Bersebelah Husm 1 Unit Banglo 1 Tingkat Bersebelahan Husm Kubang Kerian Lokasi Lokasi Yg Strategik Dikelilin House Styles Dream House Mansions

Related : rumah teres gua musang.